Re: Intel Core2 Quad

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 12:49:22 MET DST

Norbert wrote:

> Moze i bredze, ale np. taka wspomniana Opera, gdy sie w niej otworzy
> jakies wieksze flashe to zaczyna robic klopoty, i to sie dzieje w
> osobnych watkach dla kazdej karty. Zatem moze byc w zwyklym,
> codziennym uzyciu wykorzystane kilka rdzeni po kilkadziesiat %.
> Mysle, ze takich przypadkow jest wiecej, zalezy wszystko od tego co
> sie na kompie robi.

No tak moze jak otworzy się wiele stron z duzymi flashami to tak jest, tylko
kto tak robi na codzień zeby dobierać CPU do takiej sytuacji... mnie
procesor dwukorowy w zasadzie przydaje się do obróbki zdjęć za pomoca Adobe
Photoshop Lightroom, montażu/kodowania filmów za pomocą Adobe Premiere
Elements i jakoś zadań typu kompresja RARem jakiego wielkiego backupu. W
pozostalych moich przypadkach jeden CPU spokojnie wystarcza...

--
pozdrawiam
      Mikolaj