Re: Intel Core2 Quad

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 01:30:16 MET DST

Dnia Sat, 11 Aug 2007 23:57:27 +0200, Mikolaj Tutak napisał(a):

> Troszke bredzisz, w systemie dziala wiele procesów ale nawet na średniej
> maszynie jedno procesorowej nie zajmuja one wiecej niz 1-2% czasu procesora.
> Trudno jest zwykłymi aplikacjami zajać cztery procesory...

Moze i bredze, ale np. taka wspomniana Opera, gdy sie w niej otworzy jakies
wieksze flashe to zaczyna robic klopoty, i to sie dzieje w osobnych watkach
dla kazdej karty. Zatem moze byc w zwyklym, codziennym uzyciu wykorzystane
kilka rdzeni po kilkadziesiat %. Mysle, ze takich przypadkow jest wiecej,
zalezy wszystko od tego co sie na kompie robi.

pozdrawiam,
Norbert