Re: Intel Core2 Quad

Autor: Radek <deepsky_at_go2.pl>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 14:34:22 MET DST

> No tak moze jak otworzy się wiele stron z duzymi flashami to tak jest,
> tylko kto tak robi na codzień zeby dobierać CPU do takiej sytuacji...
> mnie procesor dwukorowy w zasadzie przydaje się do obróbki zdjęć za
> pomoca Adobe Photoshop Lightroom, montażu/kodowania filmów za pomocą
> Adobe Premiere Elements i jakoś zadań typu kompresja RARem jakiego
> wielkiego backupu. W pozostalych moich przypadkach jeden CPU spokojnie
> wystarcza...

Przez większość czasu na prywatnym PeCecie obciążenie procesora będzie
raczej nikłe (średnio z kilka procent). Ja również miałem wątpliwości
co do sensowności maszyny wieloprocesorowej w domu. Dopiero drastyczne
obniżki cen spowodowały to, że wskoczyłem na "coś" takiego.

Tak samo będzie z "quadami" imho. Teraz to jest niepraktyczne ale
jeszcze trochę gdy ceny spadną jeszcze bardziej nie będzie powodu
aby tegoż quada nie mieć...

Pozdrawiam,
Radek