Re: Intel Core2 Quad

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 23:57:27 MET DST

Norbert wrote:

> Nieprawda. Wystarczy, ze uruchomi 4 procesy (nawet jednowatkowe) a
> juz 4 rdzenie beda pracowac, a ze standardowo w systemie pracuje
> kilkadziesiat procesow (u mnie teraz 31) to sam sobie odpowiedz czy
> wykorzysta.

Troszke bredzisz, w systemie dziala wiele procesów ale nawet na średniej
maszynie jedno procesorowej nie zajmuja one wiecej niz 1-2% czasu procesora.
Trudno jest zwykłymi aplikacjami zajać cztery procesory...

> Poza tym procesy czesto maja wiele watkow, np. Opera u mnie ma 21 w
> tej chwili (mozna to sprawdzic Menadzerem Zadan). Kazdy z tych watkow
> bedzie pracowal tam, gdzie jest mniejsze obciazenie.

I bedzie miał 4 procesory obciążone w ~1% - zamiast jednego obciazonego na
aż ~4%.

--
pozdrawiam
      Mikolaj