Re: Intel Core2 Quad

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 20:00:11 MET DST

Dnia Sat, 11 Aug 2007 17:52:51 +0200, Radoslaw F napisał(a):

> A używasz jakiegoś prg który potrafi wykorzystać wszystkie
> jego jądra ?
> Jeśli nie to odpowiedź już znasz.

Nieprawda. Wystarczy, ze uruchomi 4 procesy (nawet jednowatkowe) a juz 4
rdzenie beda pracowac, a ze standardowo w systemie pracuje kilkadziesiat
procesow (u mnie teraz 31) to sam sobie odpowiedz czy wykorzysta.
Poza tym procesy czesto maja wiele watkow, np. Opera u mnie ma 21 w tej
chwili (mozna to sprawdzic Menadzerem Zadan). Kazdy z tych watkow bedzie
pracowal tam, gdzie jest mniejsze obciazenie.

pozdrawiam
Norbert