Re: Zakłucenia na obrazie TV

Autor: Błażej <mybgrzlfyv_at_vagrevn.cy>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 16:42:15 MET DST

Dnia Sat, 11 Aug 2007 16:22:30 +0200, DooMiniK napisał(a):

> Zasilacz.
>
> ps. nie majtlałeś kartą i nie poszła do innego PCI? Może siedzi za blisko np. karty dźwiękowej?
> Ja jak miałem problemy z tunerem TV, to zawsze wina leżała po stronie zasilacza (i jak zauważyłem
> zły obraz to też oznaka psującego się zasilacza...)

Nigdy nie przekładałem raz włożonej karty TV. A czy siedzi za blisko karty
dźwiękowej - nie wiem, bo karta jest zintegrowana z płytą i nie wiem gdzie
fizycznie się znajduje.
Trochę martwi mnie Twoja diagnoza, że to sprawa zasilacza. A może jest
jakiś sposób na sprawdzenie czy zasilacz jest w pełni sprawny, bo jakoś nie
widzę - oprócz zakłóceń - żadnych innych oznak psucia się zasilacza.

--
Pozdrawiam.
Błażej