Re: Zakłucenia na obrazie TV

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 16:22:30 MET DST

Błażej zapodał(-a):
> Witam.
> Mam dość leciwy komputer z płytą Asrock i procesorem Athlon 2000+ oraz
> kartę telewizyjną WinFast TV 200XP Deluxe, system to WInXP.
> Mój problem polega na tym, że od pewnego czasu gdy oglądam telewizję na
> monitorze (sygnał z kablówki) to na kanałach w środkowym paśmie podczas
> zapisu lub odczytu z HDD pojawiają się zakłócenia w postaci trzasków i
> pasków poziomych na ekranie.
[...]

Zasilacz.

ps. nie majtlałeś kartą i nie poszła do innego PCI? Może siedzi za blisko np. karty dźwiękowej?
Ja jak miałem problemy z tunerem TV, to zawsze wina leżała po stronie zasilacza (i jak zauważyłem
zły obraz to też oznaka psującego się zasilacza...)

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,