Zakłócenia na obrazie TV

Autor: Błażej <mybgrzlfyv_at_vagrevn.cy>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 16:44:33 MET DST

Witam.
Mam dość leciwy komputer z płytą Asrock i procesorem Athlon 2000+ oraz
kartę telewizyjną WinFast TV 200XP Deluxe, system to WInXP.
Mój problem polega na tym, że od pewnego czasu gdy oglądam telewizję na
monitorze (sygnał z kablówki) to na kanałach w środkowym paśmie podczas
zapisu lub odczytu z HDD pojawiają się zakłócenia w postaci trzasków i
pasków poziomych na ekranie.
Do tej pory pomagało odkurzanie komputera w środku a później takie
usytuowanie kabli w obudowie żeby nie nachodziły na płytę główną. Niestety
znowu się zaczynają pojawiać te zakłócenia i teraz to już nie wiem co
robić, bo nic nie przychodzi mi do głowy. Wymieniłem kable o HDD na okrągłe
ale to nic nie dało. Nie wiem już co robić, bo nie wiem co jest przyczyną
tego stanu. Dodam, że kiedyś tego nie było.
Proszę po pomoc.

--
Pozdrawiam.
Błażej