Re: ATA na SATA - procedura

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 18:30:38 MET DST

Dokadnie dlatego. Znaczy wiesz...Nie do konca.
Moje objawy masz kilkanascie postow nizej "
Watek - "P5K - dzwiek zacina sie". Niestety nikt mi nie odpowiedzial.

Chodzi o to, że skoro tak mocno obciaza to (to = trefny kontroler
ATA na P5K) proca, to nawet jak wyprostuje sprawę zacianjacego
sie dzwieku - nie zmieni to faktu, ze procek jest zbytecznie obciazany.
Nie po to kupilem Quada, zeby mi jego wydajnosc zzeral kontroler :))).
Przejaskrawiam oczywiscie, ale mysle ze wiesz, co chcialem powiedziec.
Cala historyjke o dzwieku, ATA i pomysle na przejsciowki masz tutaj:
http://pclab.pl/forum/lofiversion/index.php/t271825.html

---
Zabiles mi klina. Nie probowalem ;(
Co powinienem ustawic ?
Wszystko jest na default, a mimo to, dzwiek rwie.
Myslalem ze po teamcie i nic nie da sie zrobic.
czekam na sugestie
pozdrawiam
JeRRy