Re: ATA na SATA - procedura

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 17:05:56 MET DST

On 10 Sie, 16:28, "JeRRy" <jerr...@gazeta.pl> wrote:

> No to mnie postraszyles.
> ---

> No wiesz. Nie chce juz "wracac" do ATA, skoro mam jeden
> kontroler w plycie i nie spisuje sie za dobrze.
> ---

> Kurcze. No gdzies czytalem (chyba nawet na tym forum)
> ze po przekladce dyski sie nawet nie zajaknely i wszystko
> poszlo bez najmniejszej ingerencji :(
> ---

> Zaczynam sie motac (pewnie przejdzie mi jak wezme "to" w rece
> i rozepne kompa. To jak w koncu? Zasilanie z zasilacza do tej plytki
> a dyski zasilane swoja droga ? Wytłumaczysz ?

> [...]

Przyjsciowki jakie mialem byly zasilane z takiej wtyczki jaka ma
stacja dyskietek, oddzielnie do zasilania byl podlaczany dysk. Z tym
staszeniem to przesada, po prostu zdarzaja sie klopoty. Sprobuj moze
bedzie OK. Jesli do pracujacego z dysku sata systemu dodasz dwa dyski
podlaczone przez przejsciowki nie powinno byc problemu. Mi sie raz
zdarzylo, ze po wymianie plyty glownej i przeniesieniu systemu z dysku
pata na nowy sata XP (po zastanowieniu) ruszyl i nic nie musialem
przeinstalowywac, chociaz pozniej to zrobilem.