Re: ATA na SATA - procedura

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 16:28:55 MET DST

No to mnie postraszyles.

---
No wiesz. Nie chce juz "wracac" do ATA, skoro mam jeden
kontroler w plycie i nie spisuje sie za dobrze.
---
Kurcze. No gdzies czytalem (chyba nawet na tym forum)
ze po przekladce dyski sie nawet nie zajaknely i wszystko
poszlo bez najmniejszej ingerencji :(
---
Zaczynam sie motac (pewnie przejdzie mi jak wezme "to" w rece
i rozepne kompa. To jak w koncu? Zasilanie z zasilacza do tej plytki
a dyski zasilane swoja droga ? Wytłumaczysz ?
pozdr
JeRRy