Re: Plyta Abit KN9 - nie przyjmuje wyzszych czestotliwosci szyny?

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 14:36:03 MET DST

On 10 Sie, 12:52, "Leszek K." <leszek60.wytn...@neeostrada.pl> wrote:
> Ja te bym chcia eby komputer jeszcze szybciej mi chodzi ;).
Ja go nie zmusze oczywiscie, ale chce zmusic do startu az do Windowsa.
Rozumiem wiec, ze collaps zachodzi juz na poczatku, a nie pod
Windowsem?
> To jest typowy komunikat nast puj cy po tym jak po resecie w ogóle BIOS nie wsta .
> Na p ytach asusa nast puje kolejny reset z warto ciami domy lnymi. Jak ju
> bios nie startuje to próbujesz kr ci ten komputer o wiele za du o lub
> nieumiej tnie.
Fakt, nie bawie sie w zegarmistrza, bo i po co? Albo ruszy, albo nie.
Ja pilnuje tylko temperatury na procku, to wystarczy... Wielkie dzieki
za wyjasnienie, musze sie z plyta pogodzic :)
J.