Re: Plyta Abit KN9 - nie przyjmuje wyzszych czestotliwosci szyny?

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 12:52:06 MET DST

Dnia Fri, 10 Aug 2007 03:24:58 -0700, Janeo napisał(a):

> Witam,
> Ja chce, zeby plyta pracowala na wyzszej czestotliwosci szyny, a ona
> tylko przyjmuje ta maksymalna jaka uwaza za bezpieczna, a jak ja chce
> wyzsza czestotliwosc, to mam komunikat:
> "Warning! Now system is in Safe mode. Please re-setting Frequency in
> the CMOS setup.".... i dalej, zeby nacisnac DEL w celu wejscia do bios-
> a, albo F1, zeby kontytuowac. Tylko jak nacisne F1, to Windows sie
> laduje przy ustawieniach czestotliwosci szyny "default", mimo, ze ja w
> biosie mam ustawiona czestotliwosc wyzsza. Ki diabel?
> [...]

Ja też bym chciał żeby komputer jeszcze szybciej mi chodził ;). To jest
typowy komunikat następujący po tym jak po resecie w ogóle BIOS nie wstał.
Na płytach asusa następuje kolejny reset z wartościami domyślnymi. Jak już
bios nie startuje to próbujesz kręcić ten komputer o wiele za dużo lub
nieumiejętnie.