Re: problemy z glosnikiem

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 14:34:50 MET DST

On 10 Sie, 13:30, "yaro" <ptic...@poczta.onet.pl> wrote:
> Mam creativa subwoofer i 4 satelitki. Cos jest nie tak z jednym z satelitów
> albo z karta albo sam nie wiem z czym. Objawy sa takie, ze glosnik wydaje
> piski a wlasciwie, to jest to jakies takie swiergotanie o niezbyt wysokich
> czestotliwosciach. Inne satelitki sa ok. Próbowalem przekladac, ale zawsze
> satelitka podlaczona do tego samego gniazda w subwooferze swiergocze. Co
> ciekawe zauwazylem, ze dodatkowe dzwieki (cos w stylu mieczy laserowych z
> gwiezdnych wojen) pojawiaja sie kiedy operuje myszka. Czy mozliwe, ze na ta
> [...]

Nie ma jednego rozwiazania. Czasem slychac dysk, czasem mysz, czasem
karte sieciowa, komorke sasiada... Czesto zaklocenia znikaja po
(lepszym) uziemieniu komputera, po przelozeniu karty dzwiekowej, po
wyciszeniu wejscia microfonu lub liniowego, zmianie karty, zasilacza,
ustawien latency PCI w biosie. Metoda prob i bledow.