Plyta Abit KN9 - nie przyjmuje wyzszych czestotliwosci szyny?

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 12:24:58 MET DST

Witam,
Ja chce, zeby plyta pracowala na wyzszej czestotliwosci szyny, a ona
tylko przyjmuje ta maksymalna jaka uwaza za bezpieczna, a jak ja chce
wyzsza czestotliwosc, to mam komunikat:
"Warning! Now system is in Safe mode. Please re-setting Frequency in
the CMOS setup.".... i dalej, zeby nacisnac DEL w celu wejscia do bios-
a, albo F1, zeby kontytuowac. Tylko jak nacisne F1, to Windows sie
laduje przy ustawieniach czestotliwosci szyny "default", mimo, ze ja w
biosie mam ustawiona czestotliwosc wyzsza. Ki diabel?
- Co oznacza slowo "system" w tym komunikacie?
- Jak ominac ten komunikat zeby wymusic dalsze ladowanie sie Windowsa
w/g moich ustawien czestotl. szyny? (szukalem opcji w bios-ie, nie
znalazlem...)
Pozdr. - J