Re: Core2Duo - jakie części?

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 11:17:57 MET DST

Mikolaj Tutak pisze:
> Wykonanie? Chodzi mi o wygląd laminatu, maski, jakość lutowań i takie

Hm, mnie jako użytkownika interesuje nie tyle wygląd, co
trwałość i działanie. Czasem brzydki lut z lutownicy jest
pewniejszy niż superelegancki z lutowania na fali ;)

> tam szczegóły. Ponadto oszczedność na zbyt małych radiatorach, na tych
> plytach co mialem/mam po dotknieciu do radiatora słychać takie sssss...

Nie mam szerokiego kontaktu z najnowszymi chipsetami, ale
moje Gigabyte (głównie na VIA KT600, KT880) mają całkiem
chłodne radiatory mostka północnego.

> Podobnie karta grafiki ustępuje jakościowo podobnym produktom ASUSa...

A z grafiką się zgodzę, testowałem raz i wyjście analogowe
miała słabe.

> BIOS, z ukrytymi opcjami to juz po prostu "rewelacja", nie dość ze dwa

Wiesz, to jest dobre rozwiązanie dla większości użytkowników,
bo nie pozwala im zdestabilizować własnego komputera. A kto
wie, to klepnie Ctrl+F1 i ma wszystkie opcje.

> dni szukalem połowy opcji (informacja w instrukcji byla ukryta gdzieś
> bardzo gleboko ;-). To jeszcze aktualizacje BIOSow urwały się zanim te
> stały się stabilne.

Ale Gigabyte akurat dosyć sprawnie reaguje na zgłaszane
problemy z ich płytami i wysyła poprawione BIOSy.
Zdecydowanie lepsze podejście niż np. u Intela.

> Na plus Gigabyte na pewno przemawiaja ceny, ale reszta juz niekoniecznie.

Są i tańsze płyty jeszcze.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |