Re: Core2Duo - jakie części?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 12:41:28 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Hm, mnie jako użytkownika interesuje nie tyle wygląd, co
> trwałość i działanie. Czasem brzydki lut z lutownicy jest
> pewniejszy niż superelegancki z lutowania na fali ;)

Oczywiscie, ale to nie chodzi o estetyke. Lutowanie Gigabyte przypomina mi
"zimny lut"...

> Nie mam szerokiego kontaktu z najnowszymi chipsetami, ale
> moje Gigabyte (głównie na VIA KT600, KT880) mają całkiem
> chłodne radiatory mostka północnego.

Szczesciarz ;-)

> A z grafiką się zgodzę, testowałem raz i wyjście analogowe
> miała słabe.

U mnie pasywne chlodzenie wyglada tak jakby miało zaraz odpasc. Asus ma
rozwiazania o klase wyzsze...

> Wiesz, to jest dobre rozwiązanie dla większości użytkowników,
> bo nie pozwala im zdestabilizować własnego komputera. A kto
> wie, to klepnie Ctrl+F1 i ma wszystkie opcje.

Nie przesadzajmy włączenie SMARTa do dysków to nie jest jedna z tych opcji.
Niby pierdoła ale denerwujaca...

> Ale Gigabyte akurat dosyć sprawnie reaguje na zgłaszane
> problemy z ich płytami i wysyła poprawione BIOSy.
> Zdecydowanie lepsze podejście niż np. u Intela.

Ja czekalem na gotowy update... ale sie nie doczekalem ;-)

> Są i tańsze płyty jeszcze.

No mowie o tych trzymajacych +/- jakość... ale niektore Asrocki sa calkiem
fajne i tanie ;-)

--
pozdrawiam
      Mikolaj