Re: Core2Duo - jakie części?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 09:54:27 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Możesz rozwinąć te trzy punkty (tzn. podać konkretne argumenty,
> co jest źle w Gigabyte, co dobrze w Asusie)? Osobiście lubię
> Gigabyte, przy nastawach nominalnych to sprawne i stabilne
> płyty do codziennej pracy. Owszem, do silnego podkręcania się
> nie nadają, ale ja się takimi rzeczami nie zajmuję raczej.

Wykonanie? Chodzi mi o wygląd laminatu, maski, jakość lutowań i takie tam
szczegóły. Ponadto oszczedność na zbyt małych radiatorach, na tych plytach
co mialem/mam po dotknieciu do radiatora słychać takie sssss... Podobnie
karta grafiki ustępuje jakościowo podobnym produktom ASUSa...

Nieprzemyślane? Mnie nie pasuje ich rozkład i to np. że nie moge wymienić
radiatorów na porządne bo zawsze o coś zawadzają... i inne subiektywne
niedociagniecia rozplanowania które mi nie odpowiadaja.

BIOS, z ukrytymi opcjami to juz po prostu "rewelacja", nie dość ze dwa dni
szukalem połowy opcji (informacja w instrukcji byla ukryta gdzieś bardzo
gleboko ;-). To jeszcze aktualizacje BIOSow urwały się zanim te stały się
stabilne.

Na plus Gigabyte na pewno przemawiaja ceny, ale reszta juz niekoniecznie.

--
pozdrawiam
      Mikolaj