Re: Asus P5K + C2D E4400 + OCZ Platinum rev. 2 = wielka lipa?!

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 01:20:35 MET DST

Raack wrote:

> Po prostu malo osob moze sprawdzic jak statystycznie przetaktowywuje
> sie C2D. Jesli sie mu uda chetnie chwali sie przez Internet, ze
> rewelacja. Ci ktorym nie wyszlo rzadko o tym pisza i tak powstaje
> legenda. A to co sie pisze o C2D to gruba przesada i legenda, choć w
> porownaniu z innymi procesorami przetaktowywuje sie swietnie. Widze na
> gieldzie jak ludzie przychoda z reklamacjami C2D, bo cos z nim nie
> tak. Dlaczego? Nie chce sie przetaktowac... Paranoja. Tak sie zlozylo,
> ze trafiles na zwykly procesor, za ktory zaplaciles.

Ja wiem co to O/C i nie bede teraz reklamował tego CPU i wydziwiał. Mialem
nadzieje iż z 2GHz osiagne wiecej niż 2.67GHz (celem było 3.33GHz
ewentualnie 3.00GHz ;-)). Niestety wygląda na to iż szanse mam baaaardzo
niewielkie abym nawet zblizyl sie do 3GHz... no nic musze jeszcze potestowac
caly system... i poczytać co oznaczaj wszystkie magiczne opcje w biosie i
potestowac czy problemem jest FSB, czy cos innego...

PS: w sumie C2D z 2.0 na 2.66 to i tak lepiej niż A64 Venice z 2.0 na 2.4 -
teraz na jednym "korze" wynik super pi spadl mi z 37s do 22s, a jeszcze mam
drugiego "kora", Photoshop Lightroom jest po prostu zachwycony (ale i tak 8
"korów" po 4GHz i super RAID byloby nie za dużo ;-).

--
pozdrawiam
      Mikolaj