Re: Asus P5K + C2D E4400 + OCZ Platinum rev. 2 = wielka lipa?!

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 17:14:02 MET DST

On 9 Sie, 13:56, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@nospam.com> wrote:
> Witam!
>
> Po wnikliwym przestudiowaniu różnych forów nabyłem właśnie taki zestaw w
> nadziei na szybki i przyjemny OC. Niestety testy "na szybko", nie
> potwierdziły legend o podkręcalności C2D i wykazały ze:
>
> - procesor chodzi ładnie tlko do 10*266MHz czyli 2.67GHz, jako-tako daje się
> go puścić na 2.85GHz ale dopiero po podniesieniu napięcia do 1.35V-1.40V
>
> - pamięci podkręcają się tylko o jakiś 10% czyli poniżej 900MHz, a na 800MHz
> działają przy timingach 4-4-4-15 dopiero przy napięciu 2.1V (producent
> [...]

Po prostu malo osob moze sprawdzic jak statystycznie przetaktowywuje
sie C2D. Jesli sie mu uda chetnie chwali sie przez Internet, ze
rewelacja. Ci ktorym nie wyszlo rzadko o tym pisza i tak powstaje
legenda. A to co sie pisze o C2D to gruba przesada i legenda, choć w
porownaniu z innymi procesorami przetaktowywuje sie swietnie. Widze na
gieldzie jak ludzie przychoda z reklamacjami C2D, bo cos z nim nie
tak. Dlaczego? Nie chce sie przetaktowac... Paranoja. Tak sie zlozylo,
ze trafiles na zwykly procesor, za ktory zaplaciles.