Re: Core2Duo - jakie części?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 01:31:56 MET DST

Mariusz wrote:

> Intel Core2 Duo E4400 2,0GHz (S775) BOX 479 zł

Własnie za takiego dałem 420zł, Twoj jest troche drogi ;-) Za 59 zł wiecej
to chyba z przyniesieniem pod drzwi i montazem ;-)

> Gigabyte GA-P35-DS3 404 zł
> Gigabyte GA-P35-DS3L 383 zł
> Gigabyte GA-P35-DS3R 439 zł
> Gigabyte GA-P35-S3 406 zł
> Gigabyte GA-P35-S3L 356 zł
> Gigabyte GA-P35C-S3 451 zł

Oj fuj Gigaszrota chcesz koniecznie? Może płyta ASUS P5K za 399zł byłaby
lepsza?!

> Pamięć 2 GB. Tylko jakiej firmy? Patriot, Corsair, A-Data, Crucial,
> Platinum, Goodram?
> Nie polecano mi Kingstona i Geila.

Kingstona faktycznie nie bierz bo w tej cenie kupisz cos z CL4, Moze patriot
LLK, 800MHz kosztuje jakoś ponizej 400zł?!

> Karta graficzna.
> Czy brać GF 8600 GT np. jakiegoś Palita, bo obsługuje DX 10?
> Czy może Radeona X1950 Pro z obsługą DX 9?
> Powiedziano mi, że GF 8600 GT jest bardziej przyszłościowy niż X1950
> Pro i jest wydajniejszy, bardziej stabilny i kompatybilny.

Dla mnie pasywne chlodzenie to podstawa, ale ja nie grywam ;-)

> Zasilacz 450W. Może jakiś Chieftec?

Jakis czas temu moj super boxowy, pelna wersja, full wypas Chieftec sie bez
powodu zburaczył. Zadymił, pośmierdział i umarł. Jedyna pociecha z wydanej
kasy to to ze zadziałaly zabezpieczenia i nic sie nie zjarało. Okazało się
ze takie przygody miało wiecej osób... kup raczej cos z bebachami
Fortrona/FSP.

--
pozdrawiam
      Mikolaj