Re: Intel Q6600

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 15:25:13 MET DST

Mr.FX pisze:
> To prawda, ale już montaż i kodowanie własnych amatorskich filmików
> z wakacji, rodzinnych uroczystości, imprez, dzieci, zwierzaków itd.
> obejmuje już wiekszą grupę osób. Amatorskich kamer HD też ciągle na

Tutaj pragnę podkreślić, że wielu osobom głównie się wydaje,
że się będą takimi rzeczami zajmować ;) Dopóki się chodzi
do szkoły czy na studia to owszem. Potem nawet przy naj-
lepszych chęciach po prostu czasu już zaczyna brakować na
takie zabawy.

> Filtry w programach graficznych takie jak odszumianie albo inteligentne
> wycinanie również potrafia wykorzystać w pełni nowe wielordzeniowe
> procesory. Ludzi obrabiających fotki na komputerze jest całkiem sporo,
> a Mpx w aparatach rosną z roku na rok.

Tylko że nie każdy musi w ciągu 8-godzinnej dniówki koniecznie
obrobić setkę zdjęć.

> Pewnie, że wiele z tych zastosowań da się realizować na słabszych
> procesorach, ale po co czekać na rezultat np. 20s, skoro można 5s. ;-)

To już jest kwestia gustu. Jak ktoś nie lubi czekać, to musi
być gotów wydać odpowiednio większą kwotę na szybszy komputer.

Ja należę raczej do tych, co nie będą kupować szybszego
sprzętu jeżeli nie jest to absolutnie konieczne.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |