Re: Intel Q6600

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 11:31:01 MET DST

> Takie potrzeby ma niewielu użytkowników. Swoją drogą ja wolę
> pójść do kina, niż babrać się w ripowanie czy oglądanie filmów
> na komputerze. Już nawet stacjonarna odtwarzarka DVD/MPEG
> podłączona do TV jest zdecydowanie lepsza, niż płasko i
> blado wyglądający film odtwarzany na pececie.

To prawda, ale już montaż i kodowanie własnych amatorskich filmików
z wakacji, rodzinnych uroczystości, imprez, dzieci, zwierzaków itd.
obejmuje już wiekszą grupę osób. Amatorskich kamer HD też ciągle na
rynku przybywa, choć 4 rdzenie przydają się nawet do edycji/kodowania
materałów SD.
Filtry w programach graficznych takie jak odszumianie albo inteligentne
wycinanie również potrafia wykorzystać w pełni nowe wielordzeniowe
procesory. Ludzi obrabiających fotki na komputerze jest całkiem sporo,
a Mpx w aparatach rosną z roku na rok.
Inna grupa to np. tworzenie muzyki (niekoniecznie 100% profesjonalne),
wtyczki VST potrafią bardzo obciążac procesor.
Pewnie, że wiele z tych zastosowań da się realizować na słabszych
procesorach, ale po co czekać na rezultat np. 20s, skoro można 5s. ;-)

--
Mr.FX [ myryfykysy ]