Re: Intel Q6600

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 08:37:01 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Tutaj pragnę podkreślić, że wielu osobom głównie się wydaje,
> że się będą takimi rzeczami zajmować ;) Dopóki się chodzi
> do szkoły czy na studia to owszem. Potem nawet przy naj-
> lepszych chęciach po prostu czasu już zaczyna brakować na
> takie zabawy.
to juz kwestia organizacji
jak widze spedzasz kupe czasu na tej grupie, a w tym czasie spokojnie
moglbys sobie obrobic jakis film czy pare fotek. Ja, mimo iz studia juz
daawno za mna, mam czas i na obrobke zdjec, i na zlozenie filmu z
wakacji, i na pogranie sobie.

> Tylko że nie każdy musi w ciągu 8-godzinnej dniówki koniecznie
> obrobić setkę zdjęć.
ale czekanie np na przetworzenie RAWa jest frustrujace, i czlowiek
"traci watek" jesli w tym czasie np zacznie cos czytac.

> Ja należę raczej do tych, co nie będą kupować szybszego
> sprzętu jeżeli nie jest to absolutnie konieczne.
a ja naleze do osob ktore kupuja gdy chca, bo komputery to moje hobby i
nie zamierzam sie sztucznie ograniczac, ani meczyc na slabszym sprzecie
gdy nowszy nie kosztuje duzo wiecej.
Aktualnie pamieci wymienia sie bez dolozenia zadnej kasy (juz od paru
lat), najtansza nowa plyta z procesorem to koszt ok 400zl, zazwyczaj
wiekoszosc pozostalych podzespolow bedzie pasowac. Jesli za kwote
powiedzmy 500zl uzyskuje sie znacznie wyzszy komfort pracy, a dodatkowo
to jest moje hobby, to warto rozwazyc upgrade
Marx