Re: Asus P5K + C2D E4400 + OCZ Platinum rev. 2 = wielka lipa?!

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 14:19:51 MET DST

Użytkownik Mikolaj Tutak napisał:

[cut]

> Da się coś z tego wycisnąć? Może to zasilacz nie wyrabia (niby ma te
> 400W firmy HEC, ale tylko jedna linie 12V)? Zależy mi na 101%
> stabilności no i nie chciałbym mieć piecyka w domu

Lipa to Twoje podkrecanie a nie sprzet :) Zapewnie nie wyrabiaja
pamieci, ja mam Asusa P5B, E4300 i pamieci Patriot VALUE 1GB 800MHz DDR2
CL5. Zrobilem tak, obnizylem taktowanie pamieci do 667MHz, pozniej
pocisnalem jakis tam stosunek FSB:taktowanie pamieci, zeby wyszlo
~800MHz na pamieciach. Poprobowalem wiele opcji i wyszlo mi na lajcie
bez zwiekszania napiecia 3,0GHz, wiecej nie proboje, bo chlodzenie BOX.

--
Pozdrawiam,
Maciej Browarczyk