Re: błąd w Core2Duo?

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 11:39:08 MET DST

On 9 Sie, 00:50, "Gil" <gilboaWYTNI...@op.pl> wrote:

> Ja tego problemu c2D nie znalem. Ale odkąd mam ten procesor to bylem zdziwiony,
> że niektore programy nie dzialają. Zwlaszcza stare gry pod WIn XP. Byem tym
> zdziwiony. Także sporo programów użytkowych. Wg. mnie bląd wcale nie jest malo
> istotny.
> Dotąd zwalalem to na pytę i chipset. C2D ma naprawdę problemy ze stabilnością na
> platformie winXP. Jak mialem Athlona 2600 to nie bylo takich problemow.
>
> --

To nie jest tak powazny blad, zeby az kilka programow nie dzialalo.
Zadaje sie, ze C2D wysypuje sie jak otrzyma jakas okreslana seria
polecen i zdarza sie to rzadko...
Pisze to na liscie czesto, ale jesli wybierasz platforme i stac Cie na
dobra plyte wybierz Am2 czyli AMD. Bedzie kompatybilne z Am2+
(poczytaj o tych procesorach), a Intel zaraz zmieni gniazdo
procesora...