Re: błąd w Core2Duo?

Autor: miko <gmikolaj[nie_spamowac>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 11:04:43 MET DST

Użytkownik "Raack" <raack@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1186652348.744594.66140@k79g2000hse.googlegroups.com...

> Pisze to na liscie czesto, ale jesli wybierasz platforme i stac Cie na
> dobra plyte wybierz Am2 czyli AMD. Bedzie kompatybilne z Am2+
> (poczytaj o tych procesorach), a Intel zaraz zmieni gniazdo
> procesora...

Na procesor i płytę główną chciałem przeznaczyć ~ 1 200 zł.

Myślałem nad E6750 + płyta główna oparta o chipset Intel P35 lub nVidia
nForce 650i Ultra.
Zastanawiam się nad E6750 ponieważ posiada sprzętową wirtualizacje i podobno
w tej chwili ma najlepszy stosunek wydajności do ceny (wśród C2D).

Gdzieś czytałem że we wszystkich Athlon 64 X2 jest sprzętowa wirtualizacja,
także procesorów ze stajni AMD nie wykluczam :)
Chciałbym jak najlepiej wydać pieniądze, bo z doświadczenia wiem że sprzętu
nie wymieniam tak często jak bym tego chciał.

Ostatnio, 6 lat temu, postawiłem na AMD i Socket A. Dwa lata temu zmieniłem
tylko procesor na nowszy. Gdyby nie nadarzyła się okazja do zmiany sprzętu,
nadal bym korzystał z tego co mam pewnie jeszcze przez 2, 3 lata.

pozdrawiam