Problem z drukarką HP 695C

Autor: Kazimierz <gd_at_filtrantyspamowy.rzeszow.mm.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 11:57:59 MET DST

Witajcie!

Proszę Was o pomoc ws. drukarki HP 695C. Otóż zaczął pojawiać się
komunikat, że nie jest zainstalowany pojemnik z kolorowym tuszem i nie
można było niczego wydrukować. Wyjąłem pojemnik, wyczyściłem go z
zewnątrz i ponownie założyłem - na kilka wydruków wystarczyło. Po
wysłaniu dokumentu do druku drukarka zaczyna pobierać papier i
zatrzymuje się, migocze przy tym pomarańczowa dioda ostrzegawcza i nie
ma żadnego komunikatu - drukarka wiesza się. Po wyłączeniu zasilania
przyciskiem na drukarce pojawia się wcześniejszy komunikat o tym, że nie
ma zainstalowanego pojemnika z kolorowym tuszem.
Po ponownym uruchomieniu drukarki i podniesieniu pokrywy wózek z
pojemnikami wyjeżdża na środek prowadnicy, ale po zamknięciu pokrywy nie
wraca na swoje miejsce - cały czas miga pomarańczowa dioda ostrzegawcza,
żadnych komunikatów.

Jeśli możecie, poradźcie coś jak doprowadzić drukarkę do stanu używalności.

Wielkie dzięki!

Kazimierz