Re: regulatory...

Autor: legus <legus_at_polbox.pl>
Data: Thu 09 Aug 2007 - 10:54:20 MET DST

<ciach>
Witam,
Osobiscie moge sie wypoziwdziec wylacznie w kwesti zalmana.
Jak dla mnie jest idealnym rozwiazaniem. Jak siedze przy komputerze, np.
w nocy skrecam sobie wentylatory. W dzien ich praktycznie nie slychac.
Panel steruje u mnie 6 wentylatorami ( 2 skokowo, przelaczniki )
Pozdrawiam
PS
Zostal on pozatym pozbawiony zbednych dla mnie dodatkow w postaci
czytnika kart, ktory mam zainstalowany w zatoce 3.5".