Neostrada a Tele2 :)

Autor: wirus <azzzzfi_at_o2.pl>
Data: Tue 07 Aug 2007 - 21:56:15 MET DST

Witam.

Mam pytanie dotyczace stałego internetu.Posiadam Nesotrade 512kl/s.Konczy mi
sie umowa i nie powiem jestem strasznie zawiedziony łaczem TPSA,oszukuja
klijentowo,nie mam ciaglego łacza 512 kl.Moje pytaie dotycze stałego łacza
Tele2.Czy posiada ktos 2MB łacze w Tele2 i jak to chodzi ??Czy warto
zmieniac dostawce ?? Bardzo bym by wdzieczny za odpowiedz czy warto
przechodzic na 2 megowe łacza Tele2 czy jednak zostac w TPSA ? Z Gory
dzieki.Pozdrawiam