Re: Neostrada a Tele2 :)

Autor: SebOLO <sebolo_at_hcwd.pl>
Data: Tue 07 Aug 2007 - 22:41:01 MET DST

> Mam pytanie dotyczace stałego internetu.Posiadam Nesotrade 512kl/s.Konczy
> mi
> sie umowa i nie powiem jestem strasznie zawiedziony łaczem TPSA,oszukuja
> klijentowo,nie mam ciaglego łacza 512 kl.Moje pytaie dotycze stałego łacza
> Tele2.Czy posiada ktos 2MB łacze w Tele2 i jak to chodzi ??Czy warto
> zmieniac dostawce ?? Bardzo bym by wdzieczny za odpowiedz czy warto
> przechodzic na 2 megowe łacza Tele2 czy jednak zostac w TPSA ? Z Gory
> dzieki.

Ja mam Neo i jestem bardzo zadowolonym klientem. Jeśli mieszkasz zdala od
dużego miasta, okablowanie prowadzące do twojego gniazdka telefonicznego
jest miernej jakości to i Tele2 nie pomoże. Przecież to usługa świadczona za
pomocą łącz TPSA. Poza tym nie rozumiem jakim cudem TPSA cie oszukuje...? :)

--
Seb