Re: Neostrada a Tele2 :)

Autor: Marcin (news) <delphins_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 00:40:22 MET DST

wirus pisze:
> Witam.
>
> Mam pytanie dotyczace stałego internetu.Posiadam Nesotrade 512kl/s.Konczy mi
> sie umowa i nie powiem jestem strasznie zawiedziony łaczem TPSA,oszukuja
> klijentowo,nie mam ciaglego łacza 512 kl.Moje pytaie dotycze stałego łacza
> Tele2.Czy posiada ktos 2MB łacze w Tele2 i jak to chodzi ??Czy warto
> zmieniac dostawce ?? Bardzo bym by wdzieczny za odpowiedz czy warto
> przechodzic na 2 megowe łacza Tele2 czy jednak zostac w TPSA ? Z Gory
> dzieki.Pozdrawiam

A jakim cudem Tele2 może działać lepiej od Neo? skoro łącza są TPSA w
obydwu przypadkach. Co najwyżej możesz się spodziewać, że od czasu do
czasu TPSA coś wymyśli abyś jednak wolał Neo ;)

Ja mam Neo we wsi pod W-wą, w miejscu gdzie nie chcą już dokładać kabli
i jeśli chcesz nowy telefon to można mieć tylko radiowy.. (ja mam
jeszcze kablowy) ale muszę przyznać, że Neo mam któryś tam rok i póki co
miałem chyba tylko raz, albo dwa razy problem z dostępem gdzie winna
była TPSA (szybko naprawiali). A Neo mam na routerze 24h/24h.

Może masz po prostu sprzęt do d... i "klijentowo" Cię oszukuje.

Od początku kiedy mam Neo parametry są utrzymywane na właściwym
poziomie.. chyba, że masz pretensję o to, że niektóre strony ładują się
wolniej niż inne, ale aż taki .... to chyba nie jesteś?

Marcin

p.s.
"klientowo"