Re: ASUS wielkie g...!

Autor: Wiesiaczek <ciotkazielinska_at_vp.pl>
Data: Tue 07 Aug 2007 - 07:09:03 MET DST

Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
wiadomości news:f97rcl$pc4$1@nemesis.news.tpi.pl...
>[...]> Jesli przeinstalowanie Windowsów Cie przerasta i winisz za to firmę
>Asus, a z pomocy technicznej też nie umiesz skorzystac, to przynajmniej
>odinstaluj oprogramowanie dodatkowe Asusa dostarczone z systemem. To jeden
>z tych programów powoduje nadpisanie ustawień dotyczacych strony startowej.

Przeinstalowałem już windowsa i nic się nie zmieniło, więc winię ASUS-a,
chyba normalne?
Z pomocy technicznej nie potrafię skorzystać, chyba czytałeś, co usłyszałem
od serwisanta?
A oprogramowanie dodatkowe służy mi do łaczenia się z siecią WI-FI, więc
skoro kupiłem laptopa z taką opcją, to chyba było mi to do czegoś potrzebne?
Niepotrzebna mi jest tylko strona startowa ASUSA, i tyle.

--
Pozdrawiam (dziś z Wawy) - Wiesiaczek
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: