Re: ASUS wielkie g...!

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 20:59:52 MET DST

Wiesiaczek wrote:
> Kupiłem laptopa ASUS (F2JE) z preinstalowanym systemem WinXP prof.
> Problem w tym, że jako strona startowa otwiera się oczywiście strona
> ASUS-a, która nie jest mi do niczego potrzebna.
> Wykorzystałem wszystkie "standardowe" funkcje do jej zmiany, ale nic
> nie pomogło.
> Wykasowałem wpisy w rejestrze zawierające adres strony Asusa, zero
> efektów. Zainstalowałem IE 7, i też nic z tego.
> Dzwoniłem do ich "hot linii" (od poniedziałku do piątku - hehe - hot
> linia :)))), i tam jakiś domorosły serwisant podał mi procedurę
> [...]

Jesli przeinstalowanie Windowsów Cie przerasta i winisz za to firmę Asus, a
z pomocy technicznej też nie umiesz skorzystac, to przynajmniej odinstaluj
oprogramowanie dodatkowe Asusa dostarczone z systemem. To jeden z tych
programów powoduje nadpisanie ustawień dotyczacych strony startowej.

--
pozdrawiam
      Mikolaj