Re: ASUS wielkie g...!

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Tue 07 Aug 2007 - 11:26:17 MET DST

Wiesiaczek wrote:

> Przeinstalowałem już windowsa i nic się nie zmieniło, więc winię
> ASUS-a, chyba normalne?

Chyba nie. Po przeinstalowaniu Windowsa nie ma prawa pojawiać się takie
efekt. Chyba ze uzyles plyt przygotowanych przez Asusa z tym samym
oprogramowaniem.

> Z pomocy technicznej nie potrafię skorzystać, chyba czytałeś, co
> usłyszałem od serwisanta?

Trzeba bylo wyslac pytanie do Asusa przez WWW.

> A oprogramowanie dodatkowe służy mi do łaczenia się z siecią WI-FI,

Driver wystarczy.

> więc skoro kupiłem laptopa z taką opcją, to chyba było mi to do
> czegoś potrzebne? Niepotrzebna mi jest tylko strona startowa ASUSA, i
> tyle.

No ale ty nie umiesz tego sam skonfigurować wiec po kolei deinstaluj
programy Asusa, aż trafisz ten jeden sprytny...

--
pozdrawiam
      Mikolaj