ASUS wielkie g...!

Autor: Wiesiaczek <ciotkazielinska_at_vp.pl>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 15:03:47 MET DST

Kupiłem laptopa ASUS (F2JE) z preinstalowanym systemem WinXP prof.
Problem w tym, że jako strona startowa otwiera się oczywiście strona ASUS-a,
która nie jest mi do niczego potrzebna.
Wykorzystałem wszystkie "standardowe" funkcje do jej zmiany, ale nic nie
pomogło.
Wykasowałem wpisy w rejestrze zawierające adres strony Asusa, zero efektów.
Zainstalowałem IE 7, i też nic z tego.
Dzwoniłem do ich "hot linii" (od poniedziałku do piątku - hehe - hot linia
:)))), i tam jakiś domorosły serwisant podał mi procedurę zamiany strony
strtowej - [Narzędzia/opcje internetowe/Użyj bieżącej].
Owszem, wszystko było ok ale tylko do ponownego uruchomienia komputera.

Więc teraz pytam: czy jest możliwość wywalenia tej strony na stałe?
Czy takie działania nie są karalne (instalowanie złośliwego oprogramowania,
nieuczciwa konkurencja etc.)?

--
Pozdrawiam (dziś z Wawy) - Wiesiaczek
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: