Re: Plyta Abit KN9 (nowa) - LAN nie dziala...

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 17:10:36 MET DST

On 6 Sie, 15:21, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:
> NTG, ale sprawd , ile ó tych wykrzykników masz w sekcji bodaj e Nieznane
> urz dzenia czy jako tak. Je li s , a na tej li cie z BIOS-u by a Twoja
> karta - to nie ma rady, musisz w ko cu zainstalowa sterowniki z tej p ytki
> do p yty ;-)
Mimo najmniejszego prawdopodobienstawa poprawy, zaczalem od tej rady,
poniewaz byla najprostsza do wykonania :) - no i wyszlo. Liczylem na
Wasze SWIEZE glowy i nie przeliczylem sie. Starannie (naprawde!) zaraz
po zamontowaniu plyty zgralem z CD wszystkie sterowniki i programy. I
bez rady j,w, nigdy bym jeszcze raz nie wgrywal sterownikow z CD, bo i
po co... Jak to sie stalo, ze nie zostal wgrany sterownik Ethernetu? -
naprawde nie wiem. Jak widac, bywa... :-)
Jeszcze raz dziekuje wszystkim!
Pozdr. - J