Re: Plyta Abit KN9 (nowa) - LAN nie dziala...

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 15:32:40 MET DST

Dnia Mon, 06 Aug 2007 04:56:41 -0700, Janeo napisał(a):

> Witam, niedawno kupilem w sklepie plyte j.w., ale LAN nie dzialal,
> wiec ja reklamowalem i poszla do serwisu. Teraz ja otrzymalem, probuje
> polaczyc LAN - znow nie dziala. Co ja zle robie? Przeciez tylko
> wetkniecie wtyczki sieciowej RJ45 wystarczy.
> Patrzylem rowniez w Biose czy trzeba ta karte sieciowa jakos wlaczyc,
> ale nie widzialem...
> Dodam, ze:
> 1 - nie widze ikony sieciowej w opcji Panel Sterowania -> Polaczenia
> Sieciowe
> 2 - nie widze karty sieciowej (zintegrowana) w Menedzerze Urzadzen
> [...]

Miałem kiedyś podobnie na KN8. Cós się gryzło z audigy2. Pomogła
następująca procedura:
Usunięcie lub odłączenie wszystkich niekoniecznych komponentów - zostaje
procesor, pamięć, grafika i dysk systemowy.
Reset BIOS-u zworką
Uruchomienie windowsów (zobaczyło sieć)
Zamknięcie
Wsadzenie/podłączenie reszty (audigy, dvd, tunery)
Po kolejnym uruchomieniu było o.k.