Re: brak stabilnosci przy OC

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 17:09:54 MET DST

PSYLO wrote:

> Generalnie, nowe "wafle", procesory z ostatnich tygodni produkcji.
> Chciałbym nie mieć racji, jednak historia kilku ostatnich lat za
> każdym razem potwierdzała tą smutną zasadę.

Hmmm sugerujesz ze intel potrzebuje chwili aby popsuc technologie i
produkowac procesory gorsze technicznie?! Czy to taka promocja przez
pierwsze chwile danej serii?

> Akurat z E4300 miałem wątpliwości ;)

Nie stresuj mnie - moje E4400 bedzie dopiero kolo sr-czw (pamieci sie
sprowadzaja), wolabym zeby to nie byly najdluzsze dni wakacji ;-)

--
pozdrawiam
      Mikolaj