Plyta Abit KN9 (nowa) - LAN nie dziala...

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 13:56:41 MET DST

Witam, niedawno kupilem w sklepie plyte j.w., ale LAN nie dzialal,
wiec ja reklamowalem i poszla do serwisu. Teraz ja otrzymalem, probuje
polaczyc LAN - znow nie dziala. Co ja zle robie? Przeciez tylko
wetkniecie wtyczki sieciowej RJ45 wystarczy.
Patrzylem rowniez w Biose czy trzeba ta karte sieciowa jakos wlaczyc,
ale nie widzialem...
Dodam, ze:
1 - nie widze ikony sieciowej w opcji Panel Sterowania -> Polaczenia
Sieciowe
2 - nie widze karty sieciowej (zintegrowana) w Menedzerze Urzadzen
Czy ktos moglby mi pomoc, moje mozliwosci intelektualne sie
wyczerply :)
Pozdr. -J