Re: notebooki IBM T40/T41, del d600 a pamieci do nich

Autor: <Mich_at_l>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 15:29:01 MET DST

icek pisze:

> a jak się T40 sprawdza w realu? wydajny stosunkowo?

Mój T40 ma 1,25 GB RAM, procesor Pentium M 1,5 GHz i dysk 120 GB. Mam
też desktopa Pentium IV 2,8 GHz z 1,5 GB RAM. Pomijając kwestie związane
z kartą grafiki i monitorem (w desktopie mam o kilka klas lepsze) to
wydajnościowo rzekłbym że laptop górą. Jak sprawię sobie do T40
nagrywarkę DVD to blaszak pójdzie do żyda, no chyba że do gier zostanie.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl