Re: Jaki monitor-jakosc kontra cena?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 10:53:02 MET DST

"Marcin Kocur" <marcinkocur@gmail.com.wytnij> wrote in message
news:f91doj$b46$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Niee, mam coś takiego. Za 100zł Belinea 1020 chyba. 21 cali.
> Ustrojstwo
> ma niewyraźny obraz i falujące czarne paski po bokach. Na dodatek
> trochę porysowany jest. Jak już kupować to coś nowszego.

No ale belinea to taki sam szajs jak iiyama... - kup monitor NEC, IBM,
SONY - zobaczysz roznice.
Co do kupna monitorow CRT na allegro to sa dwie strategie, poszukac
firmy ktora jest blizej nas i po prostu pojechac i wybrac sobie
egzemplarz albo dogadac sie tak ze sprzedawca by wybral taki monitor
ktory nie bedzie mial defektow - po prostu zastrzec ze jak beda
przebarwienia, rysy itd to oddajesz monitor.
Dlatego warto wybrac troche drozszy wariant ale z autopsji wiem ze nawet
z monitorow za 150zl mozna przebrac calkiem niezle okazy.