Re: Jaki monitor-jakosc kontra cena?

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 10:31:22 MET DST

Osoba PAndy napisała na pl.comp.pecet:

> na allegro mase jest CRT 22 cale w cenie 150 - 350zl - warto kupic
> jedne jako zapasowy na wypadek gdyby sie drugi popsul albo na czesci,
> imo cena.jakosc bezkonkurencyjna a waga i gabaryty rzecz wtorna bo
> monitor to nie notebook.
Niee, mam coś takiego. Za 100zł Belinea 1020 chyba. 21 cali. Ustrojstwo
ma niewyraźny obraz i falujące czarne paski po bokach. Na dodatek
trochę porysowany jest. Jak już kupować to coś nowszego.

Osobiście korzystam z Samsunga SyncMaster 755DFX (17') już czwarty rok i
gdyby on mi się zepsuł, kupię znowu CRT. Normalnie patrzeć nie mogę na
te super wypasione 19' LCD za 1000zł z 3 letnią gwarancją.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur