Chłodzenie w laptopie

Autor: piotr m <dopiotrkaCIACH_at_gmai.com>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 15:26:15 MET DST

Witam Wszystkich!

Niedawno kupiłem Toshibe Satelitte A200-13o i chciałbym sie dowiedzieć
czy normalną rzeczą jest to, że wentylator z dołu co kilka(naście)
sekund włącza sie na kilka sekund i takie ciągi ma często przez np
godzinę. Czy to normalna praca chłodzenia? Kiedyś dawno miałem Della
(Celeron 500MHz bodajże) i nie przypominam sobie takiego czegoś. Laptop
w większości czasu leży na łóżku ale mam podłożone 2 książki tak aby był
dostęp powietrza.

--
pozdrawiam, piotr m