Re: Laptop dla studenta

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 09:08:48 MET DST

XWindowsMen napisał(a):

> Dziękuje za zainteresowanie się moim tematem. Raczej rozejrze się za
> IBM TP lub może coś nowszego z HP. Mam nadzieję, że nie będzie
> problemu z użytkowaniem Slackware na tych starszych IBM'ach!?
> Pozdrawiam.

Nie widzę problemu. Ja osobiście używałem na moim T23 kUbuntu. Nawet na
T21 śmigał. Tak więc przy Slackware też nie powinno być problemów.
Zresztą te "stare IBMy" wcale nie są takie stare i jeszcze mają spory
zapas mocy przy rozsądnym* użytkowaniu.

Pozdrawiam!!!

Atlantis

* Takim, gdzie użytkownikowi nie zachce się VISTy instalować. :P