Re: Laptop dla studenta

Autor: <Mich_at_l>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 14:54:37 MET DST

W dniu 2007-08-04 13:36, XWindowsMen pisze:

> Laptop może być nawet z drugiej ręki pod warunkiem, że to jakiś
> cultowy model nie do zajechania ;) Na co zwracać uwagę przy kupnie?

Na to żeby miał czarną obudowę a na niej napis "ThinkPad" ;)

> Możecie polecić mi jakieś konkretne modele/firmy/serie ? Za

Zależnie od zasobności kieszeni modele z serii T20/T30/T40. Zonk zaczyna
się jeśli chcesz nagrywarkę DVD, ciężko znaleźć taką na wyposażeniu
fabrycznym (w najlepszym razie będzie combo DVD-CDRW). Do T20/T30
dokupisz tanio standardowy napęd 1/2 cala wysokości, do T40 trzeba
zamontować napęd 9,5 mm, a one niestety są drogie jak diabli :(

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl