Re: Zasilacz jeden z dwoch. Dylemat

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 16:10:26 MET DST

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

> Ja zawsze sprawdzam w sklepie o nazwie na K, bo mają fajną wyszukiwarkę
> i duży asortyment :)

            Praktycznie tylko do tego sie nadaja, a i tak z zastrzezeniem ze dane
bywaja niekompletne albo czasami bledne, za to ceny jedne z wyzszych.

> Tam ten zasilacz kosztuje złotych 200.

            Ano wlasnie.

> Z kolei na Allegro kosztuje on złotych 190.

            Nie bez powodu nazywane jest ono powszechnie AleDrogo. Nawet na
skapcu jest od 165 zl, MC350 od 110 mimo ze swoj MC350 kupilem w eMarkecie
lacznie z przesylka za 99 albo 101 zl poltora roku temu.

> Podaj gdzie jest za 95, bo pewnie sporo osób będzie zainteresowanych...

            Nie sprzedaja wysylkowo, a wskazanie 50m prosto, dalej w prawo 300m
raczej niewiele pomoze. Zdziwilo mnie troche ze prawie w tej samej cenie
mieli Feele III 400W i MC400W - roznica 1-2 zl. Byc moze ktos zle to
zafakturowal, ale ten sklep czasami kupuje koncowki serii nie zylujac przy
tym ceny i np: Asrocka 939DUAL-SATA2 kupilem u nich w zeszlym roku za 130
zl, a do tej pory na Allegro chodza nawet uzywane ~200. Uprzedzajac pytanie
- mam zaufanie do tego sklepu i na pewno to "nie spadlo z tira".

> Co do ciszy, to nie wypowiem się, ale na pewno zasilacze typu BeQuiet
> czy Tagan będą cichsze, ale to ma też swoją cenę.

            Tak sie sklada ze to najcichszy zasilacz jaki mialem, wiec przy
zasialczach chlodzonych aktywnie trudno juz wyraznie zjechac z glosnoscia.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl