Re: Zasilacz jeden z dwoch. Dylemat

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 16:49:43 MET DST

Dnia Sat, 04 Aug 2007 16:10:26 +0200, Michal Bien napisał(a):

> Nie sprzedaja wysylkowo, a wskazanie 50m prosto, dalej w prawo 300m
> raczej niewiele pomoze. Zdziwilo mnie troche ze prawie w tej samej cenie
> mieli Feele III 400W i MC400W - roznica 1-2 zl. Byc moze ktos zle to
> zafakturowal

Na to stawiam właśnie.

> Asrocka 939DUAL-SATA2 kupilem u nich w zeszlym roku za 130
> zl, a do tej pory na Allegro chodza nawet uzywane ~200.

Pogratulować, ja ponad 200 dałem za VSTA (prawie to samo jak pewnie
wiesz) chyba dokładnie rok temu. A drogo idą bo to jedne z nielicznych
płyt z PCI-E i AGP naraz (praktycznie tylko chipset który jest na tych
płytach obsługuje normalnie oba standardy, inne chipsety albo mają wolne
AGP, albo PCI-E).

> Tak sie sklada ze to najcichszy zasilacz jaki mialem, wiec przy
> zasialczach chlodzonych aktywnie trudno juz wyraznie zjechac z glosnoscia.

Wierz mi, da się. Mój jest praktycznie bezgłośny, nie wyobrażam sobie że
może być ciszej. Tagan 330W, jeden z pierwszych, podobno ostatnio bywają
gorsze.

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com