Re: Laptop DELL

Autor: <ddusinfo_at_gmail.com>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 12:46:31 MET DST

On Aug 2, 2:50 pm, "Max" <minimaxiWYTNI...@op.pl> wrote:
> Witam, proszę o opinię na temat srebrnego laptopka DELL 6400.http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Dell-Inspiron-6400.1042.0.html
>
> Czy ten jego srebrny design dla faceta nie jest zbyt cukierkowy? I jak DELLE
> mają sie do toshib i asusów. Pozdrawiam
>
> --

Ja dysponuje Laptopem dokladnie tak jak tu wspomniany 6400 E1505,
kupiony w pazdzierniku 2006 w USA - wieksza matryca 15.4
Akurat mam z nieco lepsza matryca - 1650x1050 - bardzo fajna matryca
do ogladania filmow 16:10 Matryca oczywiscie ze szklana plyta (jak kto
lubi) mi tam pasuje.
Musze przyznac ze DELL robi przyzwoite laptopy nie sa to moze pierwsza
liga ale mysle, ze do ASUSa mozna porownac. Jedna rzecz z DELL jest
bardzo fajna jak sie kupuje przez sklep online - mozna troche
dopasowac laptopa do swoich potrzeb, np zmienilem karte grafiki z
wbudowanej na dodatkowa X1300, jest na poziomie mniej wiecej Radeona
9600XT lub 9500Pro moze ciut lepsza. W kazdym razie radzi sobie bardzo
dobrze z 3D (gralem w WoW, pare strzelanek FPP, i inne). Sprobuj to z
innym producentem.
Generalnie ma wszystko co potrzebuje Wifi, Bluetooth, czytnik kart SD/
MMC/xD. i inne standardowe zlacza. Glosniki sa mocne i bardzo dobrze
slyszalne. Takze ma specjalny zestaw przyciskow (play/stop, paues itp)
Klawiatura bardzo dobra, takez touchpad jest ok.