Re: Laptop DELL

Autor: <Przemaz_at_gmail.com>
Data: Sun 12 Aug 2007 - 03:03:57 MET DST

On 2 Sie, 14:50, "Max" <minimaxiWYTNI...@op.pl> wrote:
> Witam, proszę o opinię na temat srebrnego laptopka DELL 6400.http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Dell-Inspiron-6400.1042.0.html
>
> Czy ten jego srebrny design dla faceta nie jest zbyt cukierkowy? I jak DELLE
> mają sie do toshib i asusów. Pozdrawiam
>
> --

Ja mam E1505 (czyli 6400) kupiony w pazdzierniku 2006 w USA. CPU1.6MHz
core duo; 1GB RAM; 120GB HDD, radeon x1400 dvd-r etc itp. Wszystko
ladnie smiga (gry i inne programy tj. AutoCad etc.). Niestety ma
czasmi problem z nagrywaniem plytek, a co gorsza po niespelna roku
bateria padla calkowicie, podejrzewam ze jest wina jakiejs lipnej
serii baterii, bo znam ludzi ktorzy maja baterie juz ponad rok i jest
OK.
Poza tymi dwoma wadami nie mozna na niego narzekac.
Pozdrawiam.